woensdag 25 februari 2015

Huishoudbeurs 2015

Gisteren was het weer zover, we mochten naar de Huishoudbeurs!! Vorig jaar moest ik werken en ben dus helemaal niet geweest, dus ik had er nu dubbel zin in!
 Koffers mee en gaan!!

We waren natuurlijk veel te vroeg want we waren met Ed meegereden naar Amsterdam, maar gelukkig was daar la Place en zijn we de dag goed begonnen met een groene smoothie en een cappuccino! Hierna gingen we naar Festival fantastique want die begonnen al vroeger.

Hier was heel veel te doen, draaien aan het rad, het openen van een kluis, op de foto gaan, optredens etc.
Hier moest Anne even op de foto met de schattige peer van Knetterzeep!

Terwijl wij daar onze tijd aan het verdoen waren met allerlei grappige en leuke tijdverdrijven, werd Anne ineens aangesproken door Anne, een medewerkster van Mariana Verkerk of Anne geen zin had om 's middags mee te doen met de catwalktraining omdat ze een goeie bouw had en er leuk uitzag. Anne helemaal happy en die ging zich meteen inschrijven. Nou Anne, wie weet heb jij Anne wel ontdekt ;-).
Hierna gingen we verder over de beurs. Voor wie nu denkt dat de Huishousbeurs alleen voor huisvrouwen is, heeft het helemaal mis.

Mijn dochter is 13, is vorig jaar alleen geweest met haar tante omdat ik moest werken. Anne vindt de fashion en beauty hal helemaal geweldig en de foodhal natuurlijk ook, ik vind alles leuk! Er is voor een ieder wat en daar hoef je helemaal geen truttige huisvrouw voor te zijn, dat is het leuke aan de Huishoudbeurs!!

Ik had afgesproken op Twitter dat ik langs Amando.nl en wie troffen we daar Tom Coronel in person!! Superleuk natuurlijk, volg 'm op Twitter en Facebook zoals zovelen en dan zie je hem ineens in het echt!
Wat ook leuk was en volgens mij nieuw dit jaar, is dat je je gymp kunt pimpen bij Scapino. Voor 5 euro koop je een paar gympen en die mag je dan zelf versieren met stof, studs,kraaltjes,knopen etc. wat je maar wilt.
Het eindresultaat:
Toen was het inmiddels tijd geworden voor de catwalktraining van Anne. Allemaal hele mooie meiden stonden al te wachten bij het podium en daar loopt dan ineens jouw dochter tussen!!
Ze vond het helemaal geweldig en an afloop kwam Mariana ons vertellen dat ze een natuurtalentje was en nog lekker jong. Heel leuk om te horen natuurlijk, maar moet ik daar iets meedoen of niet, lastig.... Anne heeft in elk geval genoten!

Hierna was het tijd om even bij te komen en dat hebben we gedaan in de silent disco van Leerdammer, even stilletjes genieten!
We zijn geeindigd in de foodhal alwaar Anne's favoriete merken vertegenwoordigd waren, Lonka, Milka, Haribo, Raak etc.



Het was weer een feestje!! We hadden geen benen meer over en onze koffers zaten overvol, maar Anne heeft me wel een belofte gedaan....

Mocht ik nou nog leven als zij zwanger is dan gaan we samen naar de Negen Maanden beurs ;-). Ja Ik ben ook zo oud, al 43 jaar, dus dat wordt waarschijnlijk krap ;-). Geweldig zo'n dochter!!


Huishoudbeurs, we hebben weer ontzettend veel lol gehad, aan veel ludieke acties meegedaan en een hoop gekocht, maar zo'n dagje Huishoudbeurs staat garant voor quality time met mijn dochter en dat is onbetaalbaar, bedankt!!
Graag tot volgend jaar weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten