maandag 16 maart 2015

Bongo Verwenmoment Zen-Senses Reylof

Een tijdje geleden heb ik bij Metrotime.be met een fotowedstrijd de Bongo Verwenmoment gewonnen. Heerlijk natuurlijk, totdat ik zag dat het natuurlijk een Belgische Bongo was!
Maar dat bleek geen probleem, want de bon was zowel in Nederland als in Belgie te gebruiken, super!!

Nu zouden wij afgelopen weekend naar Gent gaan en zochten een adresje om te eten. Dus bedacht ik dat ik mijn Verwenmoment wilde inruilen voor een Tafel voor twee. Deze was wel 10 euro duurder, maar ik had nog een kortingscode. Dus alles geregeld online bleek ik ineens 10 euro omruilkosten te moeten betalen! Dat vond ik een beetje overdreven, dus contact opgenomen met Bongo. Zij konden hier niets aan veranderen, maar ik kon wel naar een winkel van Bongo gaan en hem daar omruilen, had ik niets aan mijn kortingscode en moest ik dus nog steeds 10 euro bijbetalen! En de bon moest dan nog in de folie zitten, wat hij niet meer zat omdat ik alles al had geprobeerd online te regelen en daarvoor had ik de activatiecode nodig.

Dus ik baalde enigzins en dacht dan gebruik ik de bon wel een andere keer. Maar toch nog een keertje bladeren en toen zag ik dat het welness-center Zen-Senses bij ons hotel er gewoon bij stond. Ik kon een manicure krijgen of een voetenbadje, scrub en massage. Nou dat laatste sprak mij wel aan, dus wilde ik een afspraak gaan maken. Op de Bongobon stond dat ze zondags gesloten waren, maar op hun eigen site stond, zondag op afspraak. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en gemaild. De vriendelijke eigenaresse antwoordde zeer snel en alles kon gewoon geregeld worden op zondagochtend, wat een superservice!!

 Dus wij ernaartoe afgelopen zondag (ja wij, want ik had stiekem voor mijn man dezelfde behandeling geboekt!). We werden gastvrij onthaald en kregen een mooi plekje in een hele mooie, rustige wachtruimte. Vrij vlot werden we opgehaald en stonden twee hele vriendelijke dames ons al op te wachten bij twee behandeltafels. We mochten onze schoenen, sokken en broek uit en kregen een hele zachte, warme handdoek over ons heen en onze voeten mochten in het voetenbadje. Onder het genot van een glaasje water lieten ze ons even alleen zodat onze voeten lekker konden weken. Daarna werden onze voeten afgedroogd en mochten we gaan liggen. Hierop werden onze voeten gescrubd en daarna gewassen en toen begon de massage, heerlijk!! We hadden de dag ervoor Gent verkend en Gent is fantastisch (daar moet je echt eens geweest zijn!!), maar neem goede wandelschoenen mee, want Gent ligt vol kasseien en kinderkopjes en dat loopt niet het allergemakkelijkst, dus deze massage kwam al geroepen voor onze arme voeten!!

Ik lag lekker weg te doezelen, het was echt een Verwenmoment met een hoofdletter!!! Helaas is het voor je gevoel altijd te snel afgelopen, maar ik heb genoten en Ed ook! Ik heb wel besloten dat ik dit veel te weinig doe en dat ik vaker van deze Verwenmomentjes ga inlassen!!!

Dank Metro voor deze heerlijke bon, dank Bongo voor het maken van deze bon en heel veel dank aan de dames van Zen-Senses Reylof, jullie hebben ons een hele toffe ochtend bezorgd!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten