zondag 29 januari 2017

Rent a Bob

Ken je dat? Dat je met een groep vrienden weggaat en dan af moet spreken wie de Bob is? Meestal is dan degene die daadwerkelijk Bob heet de Bob, of de Sjaak in dit geval, maar wat als er nu niemand is die Bob heet?

Dan krijg je van die ellenlange discussies ja maar ik was vorige keer al en ik ook en ik toen etc...... En ken je dat? Er is altijd die ene persoon die de volgende keer wel de Bob is, maar het blijft altijd bij de volgende keer en daadwerkelijk een keer Bob zijn gebeurt nooit.

Of dat je getrouwd bent en je vrouw heeft geen rijbewijs? Dan ben je automatisch altijd al de Bob! En dat je dan 20 jaar getrouwd bent en op feestje binnenkomt, hallo ik ben Bob, o nee Edwin zoiets ;-). Dan kom je in een identiteitscrisis terecht, moet je weer naar een psycholoog om jezelf terug te vinden. Wat kost dat allemaal wel niet?

Daar is nu een oplossing voor!!! Dat heet...... Rent a Bob!!!

Geen gezeur meer, geen vriendschappen meer die hier op stuk lopen en geen identiteitscrisis meer.

Het principe werkt heel simpel:

Je spreekt af met vrienden om naar een feestje te gaan, je houdt een plekje in de auto gereserveerd voor Bob, voor de terugweg (heel belangrijk!, anders moet er eentje naar huis lopen of met OV). Je maakt een reservering op Rentabob.nl, hier type je het adres in waar het feestje plaatsvindt, hoe laat Bob daar moet zijn en waar hij jullie heen moet brengen en je reservering is gedaan. Mocht je dan ineens besluiten na een paar dagen of op dezelfde avond dat het feestje wel erg gezellig is en dat het ophaaltijdstip wel wat later mag, geen probleem, geef het door aan de centrale en het wordt a la minute geregeld!

Dus jij bent ergens aan het chillen op een feestje met een vierde wijntje of tiende biertje in je hand. Het is de afgesproken tijd, je loopt naar buiten en daar staat Bob. Je geeft hem je autosleutels en Bob stapt in je auto en brengt je veilig naar huis. Mocht je nu denken, wat moet ik met Bob thuis, ik heb geen zin in loge's? Geen nood, Bob is netjes afgezet door zijn collega bij het feestje en diezelfde collega staat inmiddels bij jouw huis te wachten om Bob weer netjes af te leveren op het volgende adres!

Ik vind het een geweldig systeem en bij ons werkte het prima. Ik kan het iedereen aanraden. O ja wij hadden Diederik als chauffeur, erg rustige rijder, heerlijk!!

Dus kijk zelf eens naar de mogelijkheden op hun website.

Rent a Bob de oplossing voor een identiteitscrisis!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten