vrijdag 25 augustus 2017

Brownies & Downies Katwijk

Vandaag eens heerlijk wezen lunchen met mijn moeder in de plaats waar ik mijn jeugd heb doorgebracht, Katwijk aan zee!

De keuze was gevallen op Brownies & Downies aan de rand van het centrum op een prachtlocatie in het oude gebouw van de bank aan het Noordeinde.


Prima plek om eerst even lekker te gaan shoppen of een rondje over het strand en dan een heerlijk bakkie bij Brownies & Downies.


Of zoals wij gedaan hebben, eerst lunchen en daarna shoppen.


Het begin, de cappuccino was al goed. Deze wordt mooi geserveerd met een glaasje water, een glaasje slagroom en een lekker stukje koek.


Daarna moesten we kiezen wat we wilden van de kaart. Er is zoveel lekkers te krijgen hier, van broodje tot een high tea en van brownies tot een high wine. De keuze is reuze!!

Mijn moeders oog is gevallen op een 24 uurtje, dat is een broodje kroket, een kop tomatensoep en een broodje met uitsmijter.


Ikzelf ging voor de club sandwich. Een sandwich met gekruide kip (wel koud helaas), gekookt ei, sla en tomaat. En heel veel chips, lekker!!!!!!


Onze bediening bestond uit Jelle en Dries, wij vinden dat de heren heel goed hun best gedaan hebben! Onze complimenten voor de bediening.

Ik vind het een geweldig concept en hoop dat ik nog veel vaker langs kan komen!

Het eten is heerlijk, de bediening super vriendelijk en de prijzen erg schappelijk! Wij komen graag nog eens eten en dan doen we graag mee met Eten wat de pot schaft (een heerlijk dagmenu voor 15 euro op de koopavond).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten