dinsdag 19 november 2013

Margriet Winterfair

Dankzij de Nierstichting en dankzij het feit dat kinderen tot en met 11 jaar gratis waren op zondag zijn Anne en ik dus zondag naar de Magriet Winterfair geweest in de Utrechtse Jaarbeurshallen.

Tot aan de ingang van de Jaarbeurs waren alle covers uitgebeeld van 75 jaar Margriet, dat was een leuke route!!

Bij binnenkomst viel mij deze cover meteen op, mijn geboortejaar en Pippi Langkous erop, hoe mooier kun je het hebben.
De beurs was een soort Huishoudbeurs, maar dan in het klein. De kersftsfeer zat er goed in, heerlijk! Er stonden kraampjes met van alles wat van Mitshibushi tot Struijk en van Kneipp tot Dyanne. Margriet had ook een eigen paviljoen met allerlei leuke optredens, interviews e.d. Workshops waren er ook in overvloed, alleen was de rij hiervoor zo lang dat we besloten hebben maar alleen kraampjes te kijken. Er waren ook leuke terrasjes en bijvoorbeeld bij Bruna kon je op de foto:
We zijn ook nog even langsgelopen bij Dyanne, zij kende mij nog van Libelle Academy, hoe cool is dat? Enne dames, Dyanne heeft 50% korting!! 50% korting, dat is even lekker shoppen!

Nadat we beladen waren met tasjes met allerlei koopjes besloten we toch nog even langs het paviljoen van Margriet te lopen en gewoon even lekker gek te doen zoals een moeder en dochter dat samen zo goed kunnen ;-):

Ik denk dat deze foto wel alles zegt en laat zien hoeveel lol en wat een leuke dag wij samen hebben gehad. Bij vertrek kregen we ook nog beide een goodiebag!

Dank Nierstichting voor mijn kaart en dank Margriet voor Anne's gratis kaart en voor het organiseren. Ik hoop dat jullie toch zeker nog 75 jaar meegaan!!

O ja, mocht je hier nog naartoe willen, ik kan het je zeker aanraden, de Winterfair is er nog tot en met donderdag in de Utrechtse jaarbeurshallen dus!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten