zondag 20 december 2015

Helden van de top 2000 HMH

Woensdag mocht ik nieuwjaar vieren met Roel van Velzen, Nick en Simon, Frank Boeijen, Claudia de Breij, Marco Borsato, Di-rect en Jett Rebel en wat een feestje was het!!!


We waren naar de Helden van de top 2000 in de HMH. De opening werd gedaan door Di-rect met Roel van Velzen, zij deden David Bowie met Heroes, geweldig!!

Daarna ging Di-rect nog even door met o.a. James Brown en de Rolling Stones, wat een energie zit daar in!


Ik mis nog steeds wel Tim Akkerman, maar de jongens hebben geen slechte zet gedaan met Marcel Veenendaal! Wat mij opviel was dat Spike er heel goed uitzag, ik hoop dat hij deze look houdt, prachtig mooi blond kort haar!


Nick en Simon waren de grote verrassing van de avond, leuk dat zij er bij waren. Zij deden Acda en de Munnik en Coldplay, jammer genoeg niets van hen zelf.


Marco Borsato deed Kronenburg Park van Frank Boeijen en toen hij Zeg me dat het niet zo is, inzette kwam Frank Boeijen hem versterken. Daarna ging Marco weg en deed Frank Boeijen een nummer van Marco, jammer dat het niet Waarom nou jij was, heb daar hele mooie herinneringen aan. Beetje jammer ook van beide heren dat ze allebei maar een nummer deden.

Jett Rebel deed Cheap Trick en Supertramp met een pracht van een zangeres met een prachtstem!

Claudia de Breij kwam natuurlijk haar eigen nummer zingen die op vier staat in de top 2000, Mag ik dan bij jou.



Maar het hoogtepunt van de avond was voor mij toch wel Roel van Velzen. Wat een energie en wat een entertainer. Geweldig!!! Ik heb mij helemaal schor geschreeuwd tijdens Pride van U2 en bij Europe, nice trip down memorylane. Als je hem dan zo bezig ziet, dan mis ik hem wel bij the Voice en merk ik dat ik niet zoveel meer van hem zie. Kom aub terug Roel!!!!! Of ik moet misschien maar wat meer concerten langs, is ook geen straf ;-).


Aan het eind werd de Beatles nog gedaan door meerdere artiesten en als toegift Imagine met Roel, Nick, Claudia en Marcel.

Ik heb ontzettend genoten en was vereerd dat ik bij dit feestje aanwezig mocht zijn. Ik hoop dat het volgend jaar weer is, vier dan graag weer nieuwjaar met jullie ;-).



P.S.: de foto's zijn bagger, sorry, volgend jaar maar backstage kaarten dan kan ik elk geval mooiere foto's maken ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten