zondag 29 mei 2016

Cupcakeworkshop bij Bakken & Zo

Gisteren zijn Anne en ik een cupcakeworkshop wezen volgen bij Bakken & Zo in Apeldoorn. We waren iets te laat, doordat er een treinstel op de baan stond bij Amersfoort. Toen we aankwamen, waren de overige deelnemers al begonnen. Bakken & Zo is een winkel, midden in hartje centrum Apeldoorn.


Dat is op zich wel heel gezellig, want jij zit midden in de winkel aan een lange tafel te fröbelen en telkens komen er klanten binnen.

Bij aanvang kregen we een lekkere bak koffie en thee met een brownie en kregen we uitleg over hoe de uitsteekvormpje te gebruiken en het fondant uit te rollen. Na de uitleg mochten we vier cupcakes zelfstandig gaan versieren met fondant. Ter inspiratie stonden er mooie cupcakes uitgestald.


Anne en ik gingen vol goede moed aan de slag en voor mijn doen, ben ik deze keer wel boven mijzelf uitgestegen qua creativiteit, vind ik zelf ;-).





Anne had ook weer hele mooie creaties, maar dat is bij haar nooit zo'n probleem.


Bij Bakken & Zo is er van alles verkrijgbaar op het gebied van bakken en er worden dus ook workshops gegeven. En ze zitten in de gezelligste straat van Apeldoorn, dus zeker een bezoekje waard! Hieronder een kleine sfeerimpressie van de winkel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten