vrijdag 6 november 2015

Broodjes Direct

Deze blog is eigenlijk merendeels bestemd voor ondernemend Alphen en omgeving!

Vandaag mijn bestelling opgehaald bij Broodjes Direct. Ik had al vaker broodjes gegeten van ze, bij mijn voormalig werkgever Duyne Beuker. Daar at ik ze alleen, nu was ik ook verantwoordelijk voor het bestellen en ophalen!

Bestellen ging vlot en heel makkelijk via de website en ik kreeg meteen een bevestigingsmail. En ophalen ging ook heel snel, ik had een kaassoufle, die werd nog gebakken toen ik er stond, verser en warmer kan niet en de bestelling zag er keurig en compleet uit!!

Broodjes Direct bezorgt ook in Alphen aan den Rijn en omgeving, maar mocht je eens in de gelegenheid zijn ze zelf op te halen zou ik dat zeker ook aanraden!

Ik was er vandaag en kon dus even een kijkje nemen in het bedrijfspand. De broodjes worden hier gewoon voor je neus klaargemaakt door een aantal zeer vriendelijke dames, echt wel even leuk om te zien, verser kan gewoon niet!

Je krijgt de broodjes mee of bezorgd in een doos waarin ze zo verpakt zitten:




 Ik begon meteen met het piece de resistance, de Lions Parc op een ciabatta broodje. Dat is carpaccio met groene pesto, pijnboompitjes, rucola en grana pandano, heerlijk!


Edwin had een broodje gezond op een meergranenbol, ook al zo'n plaatje:


Deze kun je krijgen op een gewone pistolet, dan ziet ie er zo uit:


Na mijn Lions Parc was het tijd voor de Club House, dat is kipfilet, roomkaas, ei, sla, mayonaise, bacon en tomaat. Ook alweer zo lekker:


Deze is er ook in sandwich vorm en dan ziet ie er weer zo uit:


Ook lekker, maar persoonlijk had ik hier gegaan voor geroosterd brood, soort van toast idee denk ik. Nu vond ik hem een beetje tegenvallen, maar misschien een ideetje of niet, want misschien wordt toast wel weer slap onderweg, geen idee eigenlijk.

Bij al dit lekkers hadden we ook verse jus, mocht je ooit je broodjes hier bestellen, vergeet dan zeker niet de jus erbij, want die is echt heerlijk!!


We hebben echt een toplunch gehad!! Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat ik nu in Leiden werk en dat we een goeie kantine hebben, want zo'n lunch wil ik wel vaker!!!

Mocht je nu ook trek gekregen hebben van al die lekkere broodjes of wil je ook eens een lunch verzorgen op werk, neem dan zeker eens een kijkje op de website!

Bestellen is heel makkelijk via de website en bestellingen buiten Alphen voor de lunch, dienen gemaakt te zijn voor 10 uur 's ochtends en bestellingen die bedoelt zijn voor 17.00 uur dienen voor 14.00 uur besteld te zijn. Binnen Alphen is het gratis bezorging vanaf 15 euro en voor de omringende gemeenten raadpleeg je even de website!!

Wij hebben in ieder geval heerlijk gegeten en gaan zeker nog eens bestellen!

P.S.: ze doen ook aan catering, dus check gewoon even http://www.broodjesdirect.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten